Framtiden

Innan jag tog studenten, så frågade folk vad jag skulle göra efter. Jag svarade att jag inte var säker och tänkte den dagen den sorgen.
Nu efter studenten frågar folk samma sak. Jag säger fortfarande att jag inte rikigt vet och nu börjar ju den dagen och den sorgen närma sig känner jag.
Eller det är ingen sorg egentligen...det är mer som en frihet! Jag gillar den friheten och osäkerheten har jag kommit fram till! Var lite läskigt först, då lämna den tryggheten av att gå till skolan varje dag,  och visst är det fortfarande lite läskigt men jag gillar den känslan! Är fri att göra så gott som vad jag vill!
Fram till den 29 augusti så vet jag vad jag ska göra sen efter det får vi se!
Life, you are welcome to hit me with your best shot!

På jobbet idag...
- Vilken fin mössa!
- Kristina, det är en halsduk

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0