Ny mobil

Igår kväll i min hand avled han. Han somande in i den eviga vilan.
Han trilla av pinnen. Kolade av. Gick vidare. Min Sony Ericsson Z310i.
Fick ett sms, såg verkligen framemot att läsa det, öppnad telefonen och då dog han. Tyst minut. Tack.

Så idag bar det av på jakt efter en ny nalle. Hade ju tänkt att köpa en ny, men nu blev jag ju så illa tvungen. Hade spanat in en telefon som jag gillar. Också den en Sony Ericsson. When you go Sony, you never go back.
Visste att den fanns nere på stan, så gick ner dit. Nej tyvärr där var den slut då de sålt den sist igår. Min vanliga tur dårå. hem och hämta bilen och for ut till Folkesta för att kolla där. Nej där fanns den inte ens, bara via internet beställning. Det har jag ju inte tid med! Så jag åkte ut till tuna park och kollade där. Nej på två ställen, för att den var slut.
Hade nästan gett upp, då jag sätter kurs mot den sista butiken. Han bakom disken knapade in lite på datorn och fick fram att de hade en kvar, som hade kommit in i morse! Jag hoppade nästan av glädje!
Så nu har jag en mobil igen. Kändes lite tomt ett tag, men nu är ställlning återställd. Jag har min Sony Ericsson W380i. Den är så fin så.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0