...och så var det julen!

Julafton tillgringades någon timme eller två hemma hos min far med julklappar och lite mat. Resten av dagen tillbringades hemma med mor och bror. Fina kap detta år måste jag säga.

Juldagen blev en liten road trip till mormor och morfar. Jättekul att träffa dem eftersom inte det händer allt för ofta.
Sen på kvällen var det utgång med Maria till Nybron. Efter en kort dispyt om jag fick komma in eller inte efter som jag inte än innehaver 2:an och 0:an. så fick jag komma in. Packat med folk, mycket trevligt folk! Kvällen slutade med 2-1 till mig, dans, gratsidrinkar och andra skojigheter!

Annandagen ägde rum på Harrys. Alldelse lagom mycket folk och bra band som spelade. Efter det fortsätte jag till Centro där jag träffade två vänner till mig, ena var av jag inte träffar allt för ofta. Hade rikigt kul. Taxi efter det till efterfesten som ägde rum vid djurgården. Det var shottar, lite öl, en kelvänlig katt och nytapetserad lukt! Otippad efterfest men oj så kul det var!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0