Mardröm

Vinter har ju sina charmigare sidor. Men ockdå sina nackdelar. En av dem är skridskor. Jag har aldrig rikigt förstått tjusning i den aktiviteten. inte nog med att det är sjukt kallt, så gör det så förbannat ont i fötterna.
En gång med handbolls laget så spelade vi ishockey med lindens herrlags utrustning. Det ar ju en interssant upplevelse. Kul som sjutton.
Men det är ju den där smärtan i fötterna jag inte klarar av. Varje gång på idrotten när läraren log lite elakt och sa att nu skulle vi ut på isen, ville jag lägga mig ner och gråta.
Det fanns en sak som jag tyckte om angående denna aktivitet. Det var när det var slut. När jag tog av mig grillorna och satte på mig mina vanlga skor. Vilken underbar känsla det var!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0