Löfte

För ett tag sen gav jag mig på det där med träning igen. Jag tog fram vår träningscykel
och ställde den på rummet. Tänkte ha den där, så att jag inte kunde missa den. Det faktum att jag ska sätta mig och cykla kommer slå mig varje gång jag kommer in i rummet. För den syns. Den går inte att missa.
Träningen höll i ca. 3 veckor.
Nu när jag kollar på cykeln så ser jag den kanppt. Den har blivit som en klädhängare. Hänger även två påsar med julklappar på var sitt styre.
Okej, nytt år kommer snart, med det en ny start? Säger inte folk så? Okej, efter nyår ska cykel inte längre vara en klädhängare. Den ska få bli en cykel igen. Så som den var född att bli.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0