Klädkris

Nej, inte min egen faktiskt. Utan min mors. För två dagar sen sa hon att hon skulle ta det lugnt på nyår. Nu kom hon hem och berättar att hon ska på "värsta" festen. för att citera.
Ja, då kommer ju vanliga problemet. vad ska hon ha på sig. Hon går lös på min garderob som om det inte fanns någon morgon dag. Jag lyckas smussla ut det jag ska ha på mig, så nu får hon roa sig bäst hon vill där.
Hon kommer dock ändra sig sjutusen gånger innan hon bestämer sig vad hon ska ha på sig. Hon kommer komma på att just nu sitter den där toppen snyggt, men om fem minuter ser det heldumt ut. Ja, vilka problem vuxan kan ha.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0