I want to know!

Jag har en vän. Han heter Micke. Vanligtvis tycker jag om Micke.
Men när han har hemligheter för mig så är inte han lika omtyckt. Det finns en flicka som han tydligen har kontakt med. Men det är trevligt tycker jag! Denna flicka bor tydligen i Torshälla och är lika gammal som mig. Då blev det genast mer intressant! Chansen att jag känner henne är ju väldigt stor då! Jo, men tjejen i fråga känner mig berättar Micke. Sen tar informationen slut. Det viktigaste berättar inte Micke! Hennes namn! Vill ju veta! Men jag ska ta reda på vem det är! Om jag så dör på cupen! Inte för att det kommer gå så långt. Torshälla flickorna som är lika gamla som mig är inte ett stort antal!
Du är en rikigt skurk som inte berättar för mig!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0