Årets bästa

Årets läsning: David Eddings
Årets drycker: Gin, coca cola och te
Årets musik: Rock, som alla andra år
Årets artist: Queen + Paul Rodgers
Årets resor: Gävle, Tallinn, Göteborg, London, Skara
Årets liveuppträdande: Queen + Paul Rodgers 8 november
Årets julklapp: Pengarna
Årets citat: "Jag har blivit drogad av en ryss"
Årets mest otippade: Utbildningen
Årets braiga: Fysiken
Årets datum: 6 juni
Årets framgång: Körkortet
Årets misstag: Lita på en vän
Årets värsta: Svikande vänner
Årets bästa: Studenten
Årets bästa köp: Körkortet
Årets sämsta köp: Någon tröja jag inte andvänt
Årets kärlek: Ny upptäckt musik och nya vänner
Årets mest hatade: Jag är en harmonisk människa, jag hatar inte.
Årets födelsedag: Jag är en realistist, min egen.
Årets klädstil: Allt från New Yorker
Årets saknad: Smnv3b
Årets förändring: Dagliga pendlingen till Västerås
Årets upplevelse: Londonresan
Årets ord: Schteek och gört
Årets speciella: Balen på slottet
Årets fest: Studenten
Årets fylla: Å-festen
Årets bästa ragg: Många bästa, dra bland Jesper
Årets sämsta ragg: Jag har inga dåliga ragg
Årets nya bekantskap: Kyat 08
Årets kryssning: Tallinn 25-27 maj
Årets jobb: HM lagret
Planer för kommande år: Praktik, utomlandsresor, träffa gamla och nya vänner

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0