Tack, men nej tack

Sitter och pratar med min kära vän Ida om hur man ska tacka nej till en kille som man inte är intresserad av på ett sätt som gör att han fattar.
När det kommer till den grejen ska man be Ida om hjälp får hon har gjort de två bästa "tack, men nej tack" avvisningarna i hela världs historien!

Först var det Björn (som har en björn, höhö). Han var lite småkär i Ida och fick tag på hennes nummer tack vara mig (det var så lite Ida) så dem messar lite och det slutar med att Björn bjuder Ida på bio, men Ida är inte så intresserad av det, för hon vill bara vara vän med honom. Då säger Björn "att kompisar kan väl gå på bio" 
Då svarar Ida " ja, det kan dom.. men jag vill inte gå på bio med dig"
Stackars Björn. Gillar honom.

Sen var det Oscar aka "Svajen". Vi är på dasngolvet och Svajen lägger in lite stötar på Ida, men Ida är åter igen inte så intresserad. Så kommer låten "I will survive" och när raderna 
"Go on now go, walk out the door, just turn around now 'Coz you're not welcome anymore" så sjunger Ida det för Svajen och pekar på dörren! Han blev ganska chockad men fattade budskapet
Åter igen, stackars Oscar, gillar honom oxå.

Eller så kan man göra som Micke och Rille sa:

"Alltså du är en shysst kille, men det skulle aldrig fungera mellan oss, du gillar stora bröst och jag gillar stora kukar. och i det här fallet är det ju en sak som felar. tyvärr"

/S



Kommentarer
Maria

Jag ska helt klart köra på den sista, klockren! ;D

2008-08-11 @ 20:07:20
Ida

det är bra att vara tydlig ju (A) hehehe..

2008-08-11 @ 20:12:42
Sanna

Haha, tips från killar om killar borde väl funka? :D

2008-08-12 @ 17:50:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0