Superwomen!

Jag har en tjej, eller rättare sagt en kvinna i min klass som jag blir helt imponerad av! Hon heter Veronica och är helt enkelt grym! Hon är 34 år och är tre barnsmamma. Hon blev gravid första gången vid 19 års ålder och i 5:e månaden bestämde sig killen för att sticka. Ett x antal år senare träffar hon en kille, blir gravid men även han sticker. Då tillbaka till staterna, för han är amerikanare. Som hon säger själv, så är hon internationell när det kommer till barn. Nu är hon gift och har ett tredje barn med sin man. Hon har vart med om så mycket i sitt liv, har tusen hisoterier att berätta, speciellt om den här branschen! Hur kul som helst att lyssna på.
Hennes man jobbar i örebro i veckorna och kommer hem på torsdags kvällarna. Själv pluggar hon, har ett extra jobb på kvällar/helger, tar hand om tre barn (åldrar 2, 5 och 14), skjutsar dom till träningar osv. I famlijen så finns det även tre hundar, två katter och 5 hästar, som hon tar hand om. Hur hinner hon med?
Jag kan inte säga mer att jag är grymt imponerad av denna kvinna.

Sitter i bilen och pratar om man vart med i en olycka då man kört på ett djur. Veronica berättar:
- Körde på en älg en gång, då jag var på väg till en bonde för att köpa kött. Tänkte då att det var kanske inte någon idé att åka till bonden då jag fixat köttet på vägen dit.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0