Dagens I-landsproblem

Ska vara iväg om en timme för lite festligheter. Men så kommer det ständiga problemet, vad i hela friden ska man ha på sig? Jag vet ju att det finns exakt samma kläder som sist i min garderob men ändå måste jag gå genom allt och pröva och pröva om igen! Men lyckades igår att bli klar på två sekunder! Rille blev helt imponerad!
Killar verkar ha det så lätt med att bestäma vad de ska ha på sig! Tar liksom det som ligger överst i högen verkar det som. De behöver inte pröva för dom vet att det sitter bra osv. Men vi tjejer måste pröva allt som om det vore första gången vi har det på oss
Men lagom till slutet av detta inlägg så hjälpte min bror att välja kläder åt mig!

/S   som är fit for fight för en kväll in Eskilstuna and Å festen....as we say in Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0