Nostalgi

Sprang ner på stan efter jobbet för att spendera lite pengar. Blev inte så mycket inköp men något blev det varje fall!
Utanför Godisland så träffar jag Lisa! Henne har jag inte träffat sen studenten och blev jätteglad över att se henne! Fick höra vad som hänt henne under sommaren, det skvallrades om klassen och massor av annat! Jättekul! Måste dra ihop något med klassen snart, innan alla blir helt borta från stan!
Såg ni förresten Gerds Dagens Ros i Kuriren häromdagen?
Till klass Smnv3b,
som på sin studendag 6/6 ännu en gång rörde mig till tårar.
Ni har hjärtan av guld!
Kommer sakna Gred något sjukt mycket!

Skolan började ju idag. Eller rättare sagt skolan skulle ha börjat idag om jag fortfarande hade Rinman, Smnv och klassen <3. Känns tomt, men ändå overkligt. Självklart så kommer jag också traska vidare till Rinman och träffa klassen och ha lektioner. Men det ska jag ju inte. Jag ska iväg till Västerås och plugga med 30 nya personer och inte mina 15 från de senaste tre åren. Känns skumt och lite fel.

/S   som bara har en dag på jobbet kvar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0