Näsduk någon?

Var på bio igår! Hade med mig Tom och Kim som följeslagare och vi skulle se Batman!
Spänd inför att se Heath Ledeger i sin sista roll som Jokern och han leverar helt klart! Spelar psykapat strålande! Mycket bra film!

Innan filmen så måste man ju så klart göra ett besök på porslinstronen. För att bli kissnödig under bion är ju inte en hitt, vilket jag blev ändå men hur som helst....Jag tror inte de på bion har hört talas om toapapper på en toalettrulle. Istället har de minimala pappersnäsdukar! Behöver jag ens kommentera hur dumt det är? Jag röstar för riktigt toapapper...på rulle!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0