My Toyota is fantastic

Igår när jag lagade min lilla matlåda till jobbet är min mor så vänlig och informerar mig om att jag måste cykla till jobbet imorn. Hon måste ha bilen för att hämta lillebror i Katrineholm, där han vart på landslagsträningsläger i ett par dagar.
När hon yttrar dessa ord så kollar jag ut genom fönstert. Årets monsunregn pågår. Känner hur blöt och trött jag kommer bli att cykla i regn, motvind och uppförsbackar till jobbet.
När jag ska sova så hör jag regent slå på rutan, vilket jag ananrs tycker är urmysigt men nu var det inte lika kul. Då sticker mamma in huvudet i rummet och säger att min pappa hämtar bror istället och att jag kan ta bilen. Somande väldigt gott!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0