Last night with the gang

Igår var det avskedsfest för Maria och Sofia som ska fly från stan pga av olika utbildningar. Maria hamnar i Skara och Sofia i Alnarp. Kommer sakna er något enormt! <3

Halv 7 skulle vi infinna oss hos Sofia där kalaset skulle äga rum. Halv 7 så var Linda och jag, oduschade, oredo och allt som börjar på o när det kommer till att vara klar. Vi hade slitit hela dagen med att fixa deras avskedspresenter, som pga tekinskt fel inte gick att fixa. Presenterna var ett varsitt album med massor av bilder från diverase fester, balen, studenten och annat kul vi vart med om tillsammans.
Men vi var sena, eller jättesena är nog det rätta ordet. Kl 7 får vi order om att komma hem till Sofia för att äta. Linda och jag traskar över dit, trots att presenterna inte är klara. Alla andra är redan där ochg undrar vad det som tar så lång tid "Vi jobbar på det" svarar vi. Vi äter tacos med champagne (en ny kombination) Efter maten så smyger Linda och jag iväg hem till mig igen för att bli klara. Efter mycket slit, skrivande och klistarande så är vi äntligen klara! Går tillbaka till festen där de får presenterna! Då var det okej att vi blev lite sena :)
Resten av kvällen var kanon kul! Mycket skratt, prat och annat skoj!

Tack för allt tjejer och lycka till!

/S


Kommentarer
Maria

Tack för igår! <3<3<3

2008-08-10 @ 16:36:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0