Längtar till det 80-tal som flytt

Tänk att få leva på 80 talet! Måste ha vart ett underbart decenium att  vara med om! Visst, jag är född på 80-talet men eftersom jag bara fick uppleva 9 månader av det räknas det inte!
Framför allt musiken! Själv lever jag för 80 talet och den musikeran, speciellt rocken! Queen, Ozzy, Black Sabbath, Iron Maden, Whit Sneak, Van Halen.....ja listan kan göras oändlig! Det var då Musiken gjordes helt enkelt.
Efter det har det bara gått ut för! Jag menar 90-talet sög ganska sten hårt...sen nu 2000-talet, inga kommentarer. Finns några, men dock ytterst några.

Men som ett litet plåster på såren ska man ju till London och kolla på Queen + Paul Rogers! Kommer bli en av de bästa upplevelserna i hela mitt liv! :D Sörjer över att inte få se Freddie live, det är lite svårt....men Paul Rogers är grym och jag ska fortfarande få se Queen! :D Lycka! En sak som jag kan bocka av från min "What to do list"

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0