Kolla läget liksom

Rille vill komma och hälsa på mig i min nya skola! Men inte för att se hur jag har det, vart jag kommer hålla till på dagarna eller något sånt. Utan mer för att träffa min klasskamrater. Men det är väl kul att han vill träffa dom...Men rättelse, han vill träffa min blonda klasskamrater...
Berättade även för honom att vi ska på kickoff i urskogen och att vi ska bo i tältkåtor. Jag som har campingerfarenhet noll, tänkte om han kunde förklara lite mer vad en tältkåta är för nåt.

Rille | The Beertender säger:

hahaha jo det är ett tält med rille å minst en tjej i det :P
Men det förstås...skulle inte vara Rille annars =)

/S



Kommentarer
S.

hahah, jösses :P

2008-08-22 @ 17:42:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0