Knepigt det där...

På väg hem från skolan idag fick jag ta del av ett intressant samtal. Eller, kanske inte ta del av utan mer som att jag satt och lyssnade. Två killar, runt 20 år skulle jag gissa på, satt framför mig och diskuterade helgens äventyr skulle jag gissa på. Eller något sorts äventyr som involverade tjejer, eller i detta fall en speciell tjej.
Kommer inte ihåg ordagrant samtalet men det var något i stil med:
- Fan, sen när jag skulle ta av henne bh:n så gick den fan inte upp! (väldigt frusterad röst)
- Jag har haft samma problem några gånger! Ibland känns det som de sitter fast!
- Önskade att jag hade en maskin eller något som kunde knäppa upp den åt mig!

Grabben, jag vet en maskin som kan hjälpa dig med det. Det kallas korkskruvsöppnare och med den maskien kan det sluta med att bruden tar av bh:n helt frivillgt för din skull.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0