Klass KYAT 08

Det är min klass, som jag kommer vara en del av de kommande 2 åren. Känns bra.
Vi är 32 elever. 30 tjejer och 2 killar och nej, jag skojar inte. I de två klasser jag har tillhört så har det vid båda gångerna vart en majoritet av tjejer, men det här är ju löjligt! Det första killen säger när han kommer in i klassrummet, ser alla tjejer är "åh fy fan" med lite depp i rösten. Sen när den andra killen kliver in skiner den första upp som en sol "Yes, jag är inte helt ensam".
La även märke till att jag var den rödhåriga (dock inte så ovanligt) och sen var resten blonda. Fanns två eller tre mörkhåriga sen var resten blonda. Såg liksom likadana ut hela bunten...tröttnar man inte på det? Men alla verkar helt okej så kommer nog att trvias!
Var inte så lång dag. Gick genon de mest grunläggande, fick scheman, kollade runt på skolan och lite sånt. Fick sju ton papper, en bulle och sen var det dags att åka hem. Ska vara tillbaka imorn kl 9 för första lektionen.

Kommer bli kanon det här! =D

/S   vars datalärare heter Blackadder



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0