Hard work work

Måndag och tillbaka på jobbet. Blir deprimerad varje gång jag ser byggnanden men jag har ju mina arbetskamrater! Utan dem skulle jag nog säga upp mig.
Vi har kommit på att det finns något som heter HM sjukan. När man kommer på morgonen så känner man sig trött men annars mår man helt okej. Men så fort man kliver in på lagret så kommer huvudvärken och hostan. Frisk luft existerar inte i detta kolosala rum! Tyvärr.
Endast när kajen killarna öppnar portarna så kan man, om man har tur, få ta del av en liten bris...men bara om man har tur.

Snart är det helg!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0