Google.se

Var inne på en väns blogg nyss och hon hade googlat sig själv för att se vad som finns om en själv ute på webben. I brist på annat så skriver jag vackert in mitt namn i sökmotorn och väntar några sekunder innan träffarna kommer upp.
De första träffarna är vimmelbilder från tid och otid. Först en på mig, Tom och Linda. Inge minne av att den bilden blev tagen. Sen var det en bild på mig och en viss Kim, från en kväll jag helst vill förtränga. Sen en bild på mig, Ida och Tom från en grymt rolig ute kväll! Lite längre ner så hittar man min blogg och på nästa sida min facebook.

/S   som ska ta en tripp till huvudstaden imorn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0