Trampa på tår

Jag var med i tidningen idag. Dagens fråga "Är det för lite sport på tv?" Eller något i den stilen. Då sa jag att det tyckte jag inte utan att dem gärna kunde se mer handboll, fotboll osv. Sen nämnade jag att golf var det för mycket på tv och jag tyckte det inte räknades som en sport.
Detta tog Adam högst personligt då han är en hängiven golfspelare. Jag har bara svårt att det sportiga med golf. Men blir Adam lycklig av det så är det klart han ska ägna sig åt denna....aktivitet.
Men det bästa var att jag faktiskt tänkte på Adam när jag yttrade dem väl valda orden om golf!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0