Time flys by

Okej, jag har inte levt så himla länge men allt är relativt. Men kom på idag hur grymt fort tiden egentligen går och hur mycket som hänt den senaste tiden. Men som te.x för två år sen. Precis börjat tvåan, skoltrött, längtade tillbaka till sommarlovet,  Charlotte och Robin, gjorde som många andra, entre i mitt liv, hade två år kvar på Rinman, precis gett upp handbollen och inte den personen jag är idag. Måste erkänna att jag utvecklats och ändrats som person som mest dessa två, två opch halvt året som gått. Maria kan intygga om detta, då vi visste vem den andra var för tre år sen och idag umågs vi och pratar om allt.
Så mycket som hänt och ändrats sen dess! För det mesta har jag lyckliga minnen och ser med ett leende tillbaka. Sanna och min 07-sommar grym, hela trean i gymnsiet präglas av glada minnen, Maria som jag knappt kände för ett år sen är nu en av de viktigaste i mitt liv, personer som kommit, gått, återvänt och stannat kvar och så mycket mer!
De sensate åren har som sagt vart underbara och hoppas på många till!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0