Shopaholic?

For iväg till Västerås idag med mor min för ännu mera shopping.
Ibland undrar jag om jag har ett shoppingproblem. Eller rättare sagt så jag tänker på det ganska ofta och kommer fram till att jag nog har det. Men det går i vågor. Ibland köper jag inget och andra gånger köper jag allt.
Dessa två dagar har jag spenderat pengar på två kjolar, en väska, två par strumpbyxor, fem toppar och en bh. Okej, kanske inte så mycket, men med tanke på att förra veckan så köpte jag ungefär lika mycket. Allt detta i jakten på ett par svarta jeans. Kan ju säga att det uppdraget misslyckades....för hundraelfte gången.
Så ja, jag är nog en shopaholic. Ehh, nån ska ju vara det oxå  =)

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0