SDI är nu avslutad

Idag avslutades min kurs som på gått i tre dagar. Under dessa tre dagar så har mina två lärare försökt att gå genom 5 psykologikurser. Gick ju så där men kul har vi haft!
Dagen avslutades med ett intyg...och en bulle, till klassens stora glädje! Tar en liten kanelbulle som ser smarrig ut och äter medans jag och Linda sitter och diksterar något...kommer icke ihåg vad men roligt var det säkret, det brukar det vara med Linda. Lägger då märke till att Lindas bulle minsann inte är en vanlig kanelbulle, nej nej. Hon har någon speceillare med grönt gegga i! Sån vill jag ju oxå ha! Vad är det för jäkla särbehandling?! Min dag blev genast mindre menningsfull

Det du inte hittar i mitt kök, finns inte i min dolmio sås

/S


Kommentarer
Linda Lans

hahaha, ibland får jag till det ;)

2008-09-23 @ 22:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0