Resor!

Igår kom två vänner hem från en vecka på Korfu! Igår åkte även två andra vänner till Turkland för en vecka och en annan stack till Italien. Jag då? Jag vill oxå åka dit det är varmt och skönt och slapp! Det prioterar jag ganska högt! Sanna däremot prioterar en stor säng, hehe. Över ett år sen nu jag var utomlands på solsemester! Men snart så, ska jag med till solen!
Men tröstar mig med London om några veckor. 40 dagar för att vara exakt!

Yo brandsläckarn! Nu är vi på väg till Arlanda och soliga Turkiet! Hihi.
Hoppas du har det bra där hemma. Tom hälsar! Puss!

Hoppas maten är äcklig!

/S


Kommentarer
Sanna

jag är snuskigt avundsjuk på dedär två!



och jag vill ha sol plus stor säng! :D

2008-09-29 @ 18:33:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0