Lördagen

Började relatvit tidigt med destination Norrköping, det köping jag inte besök under mitt 19 och 5 månader långa liv.
Anländer och börjar med att inspektera staden, det vill säga stadens shoppingmöjligheter. Mycket bra utbud, och åkte hem med mycket mindre pengar än vad jag kom dit med.
Efter en lunch så fortsätte äventyret ut mot en liten förort med namnet Åby. Här skulle dagens egentliga anledning för rodtripen äga rum, min lillebrors handbollsmatcher.
JSM har dragit igång och det var steg 1 som skulle spelas. Första matchen vann de med 23 bollar. Utklassning, ja. Nästa match hade samm utgång med en stor vinst.
Trivs i sporthallar, växt upp där så det känns hemma.

Väl hemma så brummar jag iväg till Lovis för en liten träff med henne, Ida, Sanna och Gurra. Där kollar vi på Ilusionisten med favortien Edward Norton. Mycket bra film, rekomenderar att se!
Efter det förflyttades jag, Sanna och Ida med hjälp av två bilar till en lägenhet på en annan del av Eskilstuna vars inneboenade heter Martin. Var en liten fest där med både gamla och nya bekantskaper! Hade rikigt kul!

Så dagen har beståt av handboll, shopping, vänner och skratt! Kan inte bli mycket bättre!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0