IQ befriade?

Jag vet inte varför men när Ida och jag är tillsammans så skjunker vår IQ drastikst. Vågar påstå att vi annars är relatvit smarta, eller ja, varje fall hon. Men vi får våra ljusa stunder då man undar om våra hjärnhalvor egentligen är ihoppkopplade.
Som förra veckan på bröllopet. Vi skulle ställla in lite saker i kylskået som behövde stå kallt. Varorna står på en rullvagn på andra sidan köket. Då ställer sig Ida och jag och langar till kylskåpet. Ida plockar upp, tar två steg till mig som ställer in i kylskåpet. Sammarbetet funkar fläckfritt. Efter ett tag så ställer jag mig och kollar på vagnen, vagnens fötter och sen kylskået och frågar Ida "Varför rullar vi inte vagnen till kylskåpet istället?"

/S


Kommentarer
Glans

hahahaha, vi tänkte att vi behövde lite motion bara (A)

2008-09-12 @ 11:58:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0