Fredagen den 5/9

En perfekt slappar dag!
Fick sovmorgon, vilket var grymt efter längtat! Sen for jag iväg med mina vapendragare Tom och Ida till det omtalade Lager 157. Gick omkring där några timmar, prövade kläder och sen tog vi en fika.
Väl hemma i stan igen så släppte Tom av mig och Ida vid Odd Fellows, där morgonadagen ska spenderas.
Fick träffa Lovisa efter nära tre månader! Jättekul! Gick genom uppgifterna för imorn.
Imorn så gifter sig Lovisas syter Matilda med sin Niklas. Bröllopsfesten ska äga rum på Odd Fellows och jag ska vara servitris/disakre/in-utplockare/bartender osv
Nu sitter jäg här och väntar på att duschen ska bli ledig, sen får vi se vad kvällen bjuder på =)

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0