En tur på stan

Fick träffa älskilngen idag! Blir alltid lika glad! Så vi tog en liten sväng på stan som avslutades med en fika i Smedjan.
Vi hittade en ny affär idag, vilket vi tyckte var jätteintressant. Häftigaste provrummen jag sett på ett tag varje fall!
Som tidigare nämnt så köpte jag ju min efter längtade svarta jeans i veckan. Ungefär vid den tiden jag kom hem med dem bestämde jag mig för att lämna tillbaka dem. Lagom irreterad på mig själv! Tillbaka på ruta 1.
Men då, idag, inne Vero Moda affär, får jag syn på ett par! Lite lätt skeptiskt prövar jag dem! Satt som en smäck! Underbart!
Sen satte vi oss på Smedjan och snackade om allt mellan himmel och jord!
Perfekt dag på stan!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0