Datagrund grundligt fortsätter...

Hellsefyrens. Så svär Linda. Inget jävlar eller fan, som vissa andra (jag), utan men svordommar som inte låter så farligt, som dem är under kamoflage.

Min lärare går nu genom hur man alltid har rubriker högst upp på sidan. Helt seriöst, på whiteboardtavlan där längst fram i klasstummet står det Rubriker överst på sidan.
Pga detta sitter jag och bloggar lite, kollar runt på nätet och gör allt man inte ska göra på en datalektion. Men jag menar, Rubriker överst på sidan. Behöver jag säga mer?
Kan ju med glädje medela att detta är sista datalektionen, för vi har tent på onsdag.
Bara 29 minuter kvar till lunch!

/S



Kommentarer
LANS BALANS

Känner mig oerhört stolt att jag är så omtalad i din blogg sara :D därför hedrar jag dig med att du är listad på min blogg ;) watch it out

2008-09-04 @ 19:04:26
LANS BALANS AGAIN AND AGAIN

Jag mena förstår CHECK it out,,,

2008-09-04 @ 19:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0