Dagens suprt!

Efter en väldigt lång avslutning för dagen så blir det att springa till bussen som går om ca 5 minuter. Jag, Linda och Jessica tar fart och börjar kuta genom Wenströmskas labyrint till korridorer. Jessica först, sen jag och sist Linda. Mitt under motionspasset så frågar Linda "Sara, du har min matlåda va?" "Ja, det har jag, vill du ha den nu eller kan du vänta?". Till min stora lättnad kunde hon vänta tills vi satt på bussen. Efter det börjar Linda att sjunga dagens trudilut "Non stop, Center och Plopp". Jag försöker springa och skratta samtidigt vilket inte var det lättaste. Sen när vi kom till dörrarna så stöte vi på ett problem. Det var låst och vi fick inte upp dom! Stod vid varsin dörr, lite frustrerade/skrattande över att ingen av oss fick upp dörrarna. Men så, äntligen var vi ute från skolan så ser vi bussen! Vi hann i tid!

Fick även lära mig idag att Linda ömsar tånaglar. Intressant kvinna, den där Linda.

Non stop, Center och Plopp

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0