Dagens melodi

Linda och jag har en liten grej för oss. Varje dag så sjunger vi på en speciell låt som sätter sig på huvudet resten av dagen. Idag blev det dock två låtar. Imorse började hon sjunga textraden "du är min man" sen kan vi inte mer av den låten så de fyra orden nynnade vi på under förmiddagen.
Sen mot eftermiddagen så kom vi i rikigt julstämmning och gick och trallade på "Jul, jul, strålande jul"
Musik är kul serru =)

Fick även chockbeskedet idag att vi börjar 8.30 imorn! Gääääsp! D.v.s att jag måste infinna mig på 06.52 tåget...då jag vanligtvis tar 07.52.
De sista fem minuterna av dagen så frågade vår magister Mats om vi kom ihåg vad som gällde inför imorn. Linda och jag sa 08.30. Resten av klassen mässade glatt att vi hade läxa. Suck och gäsp.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0