Da Wedding

Efter en fika med Rille, Micke och Jimmy som var till Mickes ära på födelsedagen, infanna jag mig kl 5 på Odd Fellows i lördags.
Det var bröllop, middag och fest! Skulle stå för servicen och hade sjukt kul hela kvällen! Kanske inte låter som man ska ha kul, men gästerna var grymt roliga, hade ju Ida och Sanna som sällskap och vara "bartender" var rikigt skoj!
Fick plocka med det mesta och förbereda mycket! Fick ju även smaka på maten och bröllopstårtan, grymt gott! Sen så var man med uppe på dansgolvet med gästerna och festade loss! Kan inte nog understryka hur kul jag hade! :D

Vid halv 1 så är vi klara och då kommer Martin och plockar upp mig för att fortsätta festandet. Vet inte rikigt vart vi hamnade men kom dit och fick träffa både Malcolm och Jenny! Inte så många på festen, då många redan gett upp men vi som var kvar hade rikigt kul!
Denna stad är åter igen för liten då jag kände DJ:n!! ller rättare sagt, min pappa känner honom, jag vet vem han är tack var handbollen.
Sen efter det fortsätte festen hos Martin, dock inte så mycket till fest när vi väl kom dit men då vi var ganska trötta.

Hade en så sjukt roliga lördag! Tack allihopa! :D

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0