Alltid redo?

Börjar tro att dettta inte är en rikigt utbildning, då vi återigen har tillbringat hela förmiddagen med lek och stoj!! Hur kul som helst!
Ena leken, eller övningen som det så vuxet hette, gick ut på att ta fram lite fördommar vi hade om varandra. Läraren a.k.a lekledaren ställde ett påstående och den personan man tyckte påståendet stämmde in på, skulle man lägga handen på. Det ena påståendet var "Lägg handen på den ni tror har vart scout"  Visste att någon vart scout i klassen men innan jag visste ordet av, hade hälften av klassen flockats runt mig och alla ville ta på mig....inte för jag är så himla bra, utan helt enkelt för att de trodde att jag vart scout!
Hur i hela friden kan de tro det?! Inte dirket så att jag briljerade med mina kunskaper om kottar och barr, eller vad nu scouter kan, när vi var ute i urskogen.När jag kollade runt mig och möttes av mina klasskompisar tafsande händer ställde jag mig och skrattade. På något konstigt sätt tolkade vännerna detta som att de träffat rätt och sträckte stolt på sig!
Snacka om miss.

/S


Kommentarer
Sanna

vad sa dom om dig egentligen då? :)

2008-09-02 @ 23:00:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0